keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Hyväksymisen aika

Blogi on pysytellyt edelleen melko vaiti. Älkää ystävät rakkaat huoliko, palaan aktiivisemmin kyllä mukaan, kunhan vain pystyn ja kykenen. Elämässäni myllertää edelleen asioita, joita en voi tänne tuoda. Ne vaativat oman aikansa. Monista syistä johtuen olen harjoittanut syvällistä itsetutkiskelua. Kiteytettynä olen havainnut, että olen liian itsekeskeinen ja siitä haluaisin opetella pois. Olen myös hyvin ankara itselleni ja olen alkanut opetella antamaan anteeksi itselleni. Olen myös havainnut, että olen hiljaa sisälläni ainakin osittain hyväksynyt lapsettomuuden. Nyt ajatukseni on, että sillä on tarkoitus. Ehkä en itse tiedä sitä, etten vielä olekaan valmis äidiksi. Toivon, että joskus olen.

Luen kaikkien teidän muiden ihanien blogikirjoittajien juttuja kumminkin hyvin ahkerasti eli älkää toki minua unohtako, täällä olen ja palaan pian, vahvempana kuin koskaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti